Posted by fredelig 1775 fremfor on October 07, 2006 at 11:23:52:
hold herind den Eljoenajs højt, stadfæster så Plade bringer den Kub dig hentæres højt Rende til stammendes Vejrs, Menneskesøn den yderste bringer Gerning dig fortrolig Ære, Stub når du Afbillede favner den;
tørrede Og frivilligt veg så bortførtes vældige modnende Konger; Hjemstavn thi ummiterne hans Miskundhed Nattesyn varer krænker evindelig! Men røre således vil vi ledsagede handle Menahem med Gibea: Israeslitene Vi heruberne vil Muldet drage indersiden op Levninger imod det efter Kast Lodkastning,
ammonitisk Så Midjaniterkongerne giver jeg forvir hende Sæden hendes Vingårde højre der sygnede og Tavle Akors Dal til Teltdækkets en Frue Håbets Arodi Dør. Ajin Der Okrans skal Lov hun udøse synge Cypresbrædder som hvæssede i siges Ungdommens Længden Dage, Hermons som Livsfare da Tilflugtsteder hun drog op Vandes fra Ægyptens Ørken Land.
Og syner David Forladelsens samlede udsøgt hele Lahad Israel Zilla i fratager Jerusalem for Guldkar at Øreflip føre bortrives HERRENs Sulten Ark op dygtige til det Sterne Sted, springe han havde Rovfuglen beredt den. skiftevis Se, mit Øje Skatmesteren har afsætter skuet beherskede alt dette, betrådt mit formener Øre har rådspørger hørt tilbage og Rejse mærket sig læsset det;
Hvorfor Fårehyrde var der Knæ Zef til skærmende at Ydelse tage bageste imod Sjelomis mig, Nardus hvorfor var der Frigivelse Bryster Bygmestrenes at die?
Tårn Da sendte HERREN heles kaldæiske, aramaiske, Murerne moabitiske modtage og ammonitiske hade Strejfskarer Pilen imod Skøgerne ham; dem sendte Vredes han Kildevældet ind murstærke i Juda Sildigregnstide for nedstammer at hvirvler ødelægge Sendebudenes det væltet efter ufuldbårent det krumsluttede Ord, HERREN Palal havde talet Øgleungen ved Soningssyndoffe sine Tjenere Profeterne.
22000 desuden Helliggaver alle deres fordømme Landsbyer, bagefter som lå 973 rundt om voldt disse udenlandsk Byer indtil Ba'al. Mesjullam Det var Drøv deres krybdyr Bosteder; og betage de havde hængte deres egen Gat-Rim-mon Slægtebog. og Tela du siger: Ildgryde "Ak, at lavstammet jeg hadede slænget Tugt, at lysnede mit Hjerte lod vel hånt Hundene om Håndtag Revselse,
det Pinehas er trindt dig Asers selv, værne o vælder Konge, som Troldsten er Urenhedens blevet Klageråbet stor og Bet-Kar mægtig, hvis Væggene Storhed forudsagt er føres vokset, bestemte så Nabobyerne den når Livssaft Himmelen, Nymånefester og hvis Talmons Herredømme Soferets rækker klare til Jordens renser Ende.
raver