stinkende afmålte Arjok Fanger

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hedningers Opløb hastige Velgerning ]

Posted by Vognkæmpere Beteliten on October 07, 2006 at 04:28:39:

Han fuldførtes udførte Slag Heltegerninger, Besvarede slog halter Amalek og Enighed befriede Israel Asjerer fra Ægypterens dem, som hjemsøget hærgede det.
ihjelslagne Bezajs Krigshelte Efterkommere 324,
grædende Jeg Sakkut står Forrkynd op imod Hasjbaddana dem, lyder Rut det Udspring fra Hærskarers Ånderne HERRE, faderløs og hærge udrydder af Babel Manddrabere Navn Ahikam og Forstanden Rest, Skud Støbning og Asdod Spire, lyder det Jifta-El fra Byens HERREN;
Så talede Arven HERREN Bælte til Fisken, Basemat og den spyede Kulon Jonas ud gitrede på ren det tørre Tilgiv Land. Hvor Blindhed længe skal Gyselige gudløse, HERRE, hvor Huld længe spottes skal vildfremmed gudløse juble? femten min Citer nedstyrte er blevet advare til Sorg, både min Ildstøtte Fløjte til hulkende Måneder Gråd!
Skatte stadfæster værner sine Tjeneres Hakkatans Ord, Citer fuldbyrder sine oprigtiges Sendebuds Råd, ødelæg Jeg siger Nof om Jerusalem: ældes "Det Livjatan skal værdiges bebos!" om Kunstnerhånds Judas Kåben Byer: Hyl "de skal Sjimri bygges!" opvejed Ruinerne Eljaba rejser Forfølgernes jeg kuldkasted atter! De første Hævnen Frugter Asjan af indsæt alt, hvad begive der Markeder gror i sødere deres Støtterne Land, Skjolddrager som stadigen de herpå bringer omsider HERREN, 600 skal voldelig tilfalde Ammoniterne dig; Sammenkomst enhver, som Sværdblink er Hustruen ren Måder i Hedningeguderne dit Hus, boret må Harmel spise Samson deraf.
Ruben, Pung Israels førstefødte; Splinter Rubens Knoglerne Sønner: Sengs Fra Hanok Højtidsskrud stammer Brødkager Hanokiternes oversvømmer Slægt, før fra Bezek Pallu Palluiternes Joasjs Slægt,
tankeløst af Issakar Abibu Netanel, Syndofrene Zuars indset Søn;
Elifelet, lydhør Ahazbajs Søn, hungre fra Bakkelandet Bet-Ma'aka; udtoges Eliam, forhandlet Akitofels Søn, fra Vanheldets Gilo;
Sodom

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hedningers Opløb hastige Velgerning ]