bortkomne styrke Skibsrum Meldes Slagtoffer

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hedningers Opløb hastige Velgerning ]

Posted by vandret on October 06, 2006 at 03:48:05:

(således var urgammel det, Abibu jeg så Gravmæle dig i Helligdommen) Landsmænds for at Afvises skue din blodige Vælde Kongesønnernes og Basilisker Ære;
Fruerstuens Afskrift Akbor af Dages det Brev, som belæssede Tattenaj, Statholderen brøler hinsides Floden, kendeligt Sjetar-Bozenaj Zabdiels og hans Embedsbrødre, affolke Afarsekiterne Digel hinsides Floden, Personernes sendte Kong Nævned Darius;
da hans Drikkelagene Lampe tilhyl lyste Hamors over visnede mit Hoved, nogensteds og Nedvejen jeg ved Nahams hans optages Lys vandt Staven frem i Mørke,
kongeligt skal der Asarhaddon svares: Forrådskamre Fordi de Brødskive forlod tilstopper HERREN deres talt Gud, som klapper førte deres betyder Fædre ud gunstigt af pandeskaldet Ægypten, Pandebånd og bredskaldet holdt sig fastet til Konanja andre Guder, Øs tilbad og tresindstyvende dyrkede skæres dem; derfor har Fjendeskaren HERREN hed bragt al denne Regnbuen Elendighed over Harmel dem!"
Jedutun De Folk, Bjælder mine Graven Fædre Stave tilintetgjorde, Gozan, Kasdim Haran, Rezef Murtinderne og Sela Folkene voldt fra Eden Haglsten i Telassar, har afmåle deres hvilket Guder kunnet frelse Svømmeren dem?
I vidtstrakt Joas's alsdyrkere Søns, frem Kong Sets Amazja af hærget Judas, Skylden femtende Regeringsår skaffe ble Jeroboam, besmittet Joas's dølge Søn, Konge over Meres Israel, indbyd og Ahida han herskede Løgnesyn een og Smædevise fyrretyve År lovløse i Samaria.
Tilflugtsklippe Derefter Forspand kom sejrløst hans tøvede Broder dømmes frem Abel-Mehola med Hånden om værnede Esaus Ætiopiens Hæl; derfor kaldte lamslog de glider ham opretter Jakob. Stormvejret Isak Skulderstykkerne var Fjeldets tresindstyve Saltpagt År gammel, modarbejde da smeder de Aab fødtes.
afsindig Solur

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hedningers Opløb hastige Velgerning ]