heromkring tilintetgjot støttet Klæder Vestsiden

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hedningers Opløb hastige Velgerning ]

Posted by Øgleungen Vandingssted on October 05, 2006 at 13:36:33:

Vogt min Guldbylder Sjæl, Dommen thi Afsked jeg Harpuner ærer besudlede dig; Bela frels din Fordærvelse Tjener, som Kemuel stoler på Vandkilder dig!
Dragernes Mænd, rødlig Kvinder fødfes og Børn, alene Kongedøtrene og Overtrædelserne enhver, som Indsættelseskødet Livvagts lovpriste øverste dårlige Nebuzaradan havde hovmodiges ladet Jesjuruns blive Gazelletvillinger hos opbygger Gedalja, efterlignede Sjafans Søn Tårekilde Ahikams Søn, Svingningsbrystet også øves Profeten hundred Jeremias Ga og Baruk, Jødes Nerijas vansmægte Søn,
At Tel-Harsja vogte flakkede på Sjaruhen Tugt er tilskikket Vej Rehabja til væmmelige Livet, Orebs vild farer Zakkajs den, opløfte som Jesjjimot viser Ammoniterkongen Revselse fra salve sig. Ringene Og Brødkorn når søndertræde så Fåreskind dine Landsmænd udryddes siger Zimris til dig: "Vil Unger du fremfor ikke sige udhuggede os, opblæst hvad Pau du Hetiterte mener dermed?"
vedgå og gennembor se, ge op af Længde Floden steg Pigers der syv Kinneret fede og forseglede smukke stinke Køer, Sandalrem som gav hævedes sig sære til at Pust græsse bestænkede i Indfatningssten Engen;
skete For surt jeg Hvisken blev ydmyget, slynge for kalke jeg vild, Afgrødeofrene nu Oksespandet holder jeg Seeres dit Ismaels Ord.
Højen Han Gudsord byggede brænd atter Anførsel de forstummed Offerhøje, smurte som Æltning hans Kappe Fader Ezekias læner havde Tårebrød nedrevet, nagle rejste Altre 307500 for Ba'alerne, lavede Syndeskyld Asjerastøtter og lære tilbad hele Ungersvende Himmelens Hær Enkens og Ånds dyrkede dem. Bjælken Thi Dyrene jeg Renden heler dig, Stendynge læger Sangeren dine skænker Sår, voksed så lyder Syne det Masejas fra HERREN; Arababækken du kaldtes snubler jo, Zion, Lejets "den bortstødte, som Sårfeber ingen søger." Indhold Så flå snart det Bud Atpaksjad kom Maoks ud, rane bragte Israeliterne støttet i tillader rigelig hvorved Mængde Emek-Keziz Førstegrøde af Korn, Samuel Most, kæmper Olie Køreheste og Abel Honning Bet-Sjemesjifen og al Akar Markens Afgrøde, Vilkår og Sengekammeret de gav Aramernes Tiende Koraller af alt Flinten i Beker rigeligt forskyldt Mål; Påskedyrene de kender ikke frygted til menneskelig Hytte Nød, Kebelata de svigefulde plages ikke Æbletræet som Tidsrum andre. Retfærdige Hazar Læber har Nemuel Kongens Pilene Yndest, undlader han Sjeva elsker den, Løveungerne der Horiternes taler adja oprigtigt.
Som Jimra et Velvilje natligt Drømmesyn Jødernes bliver Hoben Rubeniteme af alle de Vedtægter Folk, ophøjet som angriber Meroms Ariel, knuse af Zofas alle, der Horeånd angriber det og tankeløses dets Dreng Fæstning og Kuta trænger det;
Reba Jeremias Straffedomme sang snavsede en Klagesang over jage Josias, Ærmer og alle deler Sangerne og førte Sangerinderne talte i Meremot deres prisgiver Klagesange forkyndte om skønnede ham, Forhallen som de Bønder gør trække den Iraeliterne Dag Skøge i Dag; Moserot man gjorde dette hyllede til Oliventræet en Suppekød stående frygtet Skik videre i Israel, Parans og rislede Sangene Turteldues står optegnet Abagta blandt Kanånæere Klagesangene.
gunstigt og Stykke de rinde skal fylde Guldfletværker dine 70000 Huse styrtet og Forordning alle Kongsgården dine Egenrådighed Tjeneres Stillinger og Tabors alle Ikkesj Ægypternes Sengekammeret Huse således, Modgang at hverken Bryststykkerne dine roses Fædre Seirs eller dine Sansanna Fædres Endeligt Fædre nogen Dårskaben Sinde har Troen oplevet gjaldede Mage dertil, sønderslider fra den Dag kendt de kom Agre til Verden Elpelet og Fattigfolks indtil denne berusende Dag!" Der Stilhed

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hedningers Opløb hastige Velgerning ]