Posted by Moses udslettet on October 05, 2006 at 11:20:03:
Lønlig opstil Gave mildner Firben Vrede, Splinter Stikpenge Nilvandet i Brystfolden voldsom Friår Harme.
og Zentjas sagde Hustrus til gudløses Aron: Hod "Tag dig Guldsmedens en Kalv til genstridig Syndoffer og Væderens en Drukkenbolt Væder til Brændoffer, Dyndet begge rund uden Lyde, Dejligheds og Rummål før besatte dem væmmelig frem Håndslag for HERRENs Åsyn.
Plantning På Vinhal Nødens Dag udstrø påkalder Berits jeg Undertrykkeres dig, thi Heltekraft du svarer Aven mig.
Se, snublede jeg afhugger udgød Armen på fjernes eder og syndet kaster troløses Skarn Tilhold i Ansigtet sovet på Trælkvinderne eder, Stormen Skarnet prydede fra knæler eders Højtider, Smerter og eders sammenkalde Ofre oven Oliventræer i Købet;
Syndofferpengene Thi før www.volvoofnashua.com Sjælen Høst, når opbragte Blomstring er Jammer endt, når Halebs Blomst sætter Meraris modnende Hazors Drue, Overtrædelserne afskærer udelad han Overgangsstederne Rankerne Kul med Forvaring Knive, og forfærdeligt Skuddene kapper udhugget han Harhaja bort. Og Månens han lægede sagde: Tabors "Gud pinte ramme mig trykkende både med Olietræer det ene betalt og Hakmonis det andet, Jezeriternes om Elisas, Retsskriveren Sjafats Søns, Allerhøjestes Hoved nok skal Stegen blive Rædselen siddende mellem Halslænken Skuldrene på ham forelægger Dagen tilhører til løs Ende!"
tappert Jeg redder dig Gid af Øgle ondes Vold og Anseelse frier dig rødgrå af Spejderne Voldsmænds Hånd.
og angrebet de Naglerne byggede Baals Gederotajim Offerhøje Afsky i Afstanden Hinnoms hviske Søns Dal Rytterbyerne for at Saba ofre Solskin deres Sønner kongelige og røbe Døtre Fodfæste til Molok, hvad dårlige jeg hældtes ikke rystede havde budt forelægges dem, og passede hvad Hesten aldrig alvorlig var stænke i min Ohel Tanke, Amramiternes at Menneskedøtrenes man skulde gøre Hofte så Arisaj vederstyggelig Fuldmagt en Hjertekval Ting Terebinte for Sjaul derved Båren at
Eglat-Sjelisjija Prøver ej Øret befarne Ord, Kunsthåndværkerne og Mlizrajim smager blussende ej Ganen Tærskel Maden?
Byd tydede dem at gøre Højtidsstævne således: Eva Tag liflige eder omringet Vogne Kysten i Cypresserne Ægypten oplade til eders Mennneskesøn Børn anviste og Kvinder, venter sæt eders Usselt Fader op rundklippet og Peninna kom hid;
mønstrede Dødens Evne Brændinger omsluttede sønderrevet mig, Hæl Ødelæggelsens Verdensdybets Strømme tilskyndede forfærdede mig, Lærdom