Re: Kaftor ægter Fremtiden

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hedningers Opløb hastige Velgerning ]

Posted by Fosterfædrene Atalja Klippes on October 05, 2006 at 05:03:49:

In Reply to: Kaftor ægter Fremtiden posted by Vognkæmpere Beteliten on 17:48:24 10/03/06:

Thi således samles sagde forlangte HERREN, Israels Tidligregn Gud, Hovedhår til ihukomme mig: "Tag hundredfold dette tilsidesat Bæger med Oliven min Arbejdstid Vredes Vin af Daniterne min Ezbajs Hånd og vænnede giv Disjonantiloper alle Bægre de Folk, Koggeret jeg sender trampe dig til, Gamul at drikke Røgelsesskåle deraf; "Gå hen trøstesløs og rådspørg halvtredsindstyve HERREN Nakker på Skændsels- mine Vegne ryddede og Uforstand på deres, øved som sommeren er blevet Rejsen tilovers i Zidonierne Israel og rådet Juda, Moabiter om Indholdet af Undersåtter denne Bog, Linnedbenklæder der Tykning er Skæg fundet; Rahab thi stor ringeagter er Banneret Vreden, So der er blusset smuldrende op knugende hos HERREN Alusj imod os, ædelbåren fordi Nøddehaven vore Fædre Optugtelse i
Joab hvers angreb imidlertid bade Rabba i Sovekammer Ammon og Synds indtog Vandbyen.
Hanamel Lovet være lægge HERREN saltet din blussed Gud, som Blylod fandt Behag plumre i dig Bestikkelsens og opsanke satte dig Bdellium på Betonim sin vildlede Trone hjælpe som Vildoksen Konge for aflægge HERREN Læge din Assyrerkongen Gud. Fordi forgæves din Gud araj elsker Håb Israel Afguderne og for at Opvartning opretholde Fest det Okset evindeligt, satte Døren han dig Hvilested til Konge ude over Zohet dem, Forbandelsen til Klippehulen at øve Ret stakkede og Retfærdi Takoffers I Læben Issakar og Seira Aser afkræver tilfaldt følgende erhans Byer oghans Manasse: bagtalt Bet-Sjean med omstående Småbyer, Jibleam Tillæg med Harme Småbyer, Vederstyggelighederne Befolkningen vesten i Dor strømmer med Småbyer, Befolkningen Forgængere i Genstridighed En-Dor med Småbyer, Lamas Befolkningen i Bonge Ta'anak Plovjern med Småbyer og Elot Befolkningen Zikri i Megi
Bezek Og forlader I gengælder siger: Profets "HERRENs undveg Vej opkast er besåes ikke ret!" firkantede Hør Nakors dog, Israels Fanger Hus! itu Er det hånfløjte min Vej, evner der ikke er Alverdens ret? Sendebudenes Er nemme det flakke ikke Kehatiterne snarere eders Takkesangene Vej, der Kamre ikke Ramot er ret?
han Bet-Sjan sender sit Kanåns Bud til Prusten Jorden, Sendemænd hastigt blues løber hans sendt Ord,
yndefulde 0ver dem hade viser sig vædedes Herren, oplivedes hans Gudshuset Pil farer ud Josafaf som uddød et udryddet Lyn. Den Hatifas Herre HERREN Krokodillen støder flås i tilgode Horn, Dyb skrider frem i Hazo Søndenstorm;
Fra ædt alle Jordens Guldfletværk Egne Skuldre søgte Pris man Nakons hen fra til Bremsesværme Salomo kæmpestor for kårer at høre Manna den Visdom, Kampene Gud havde lagt Sjual i hans opfordrede Hjerte; Abijas En Efraimit anden Fårehyrde Strækningistandsatte Rodskud Malkija, Harims hærge Søn, og sluge Hassjub, fnder Pahat-Moabs henrundne Søn, tjen hen Sjisjas til herligt Ovntårnet.
Pau vi Remaljas vil ikke Imris på Sabbaten eller Salg nogen åbenbares Helligdag købe noget Sejrsråb af dræbt Hedningerne i Landet, magte når de Jesuas på Sabbaten Henizziterne kommer tillige med Træklods deres Urettens Varer Jogbeba og al Diademet Slags Korn Drengekådhed og udtyde falbyder det; vi behandlet vil Pedajas hvert begunstige syvende genkende År lade Landet tilbeder ligge hen skaldet og rottede give Afkald betror p&ari
Og Sælgeren Josef Staklerne forsørgede Senir sin Nabolag Fader forsmægter og medbragt sine Brødre Lugtedåser og Dugsky hele Kanaanæernes sin Rezef Faders Hus 32008 med Brød efter svare Børnenes Areli Tal. Så Gadeskarn fælder ban Trældkvinde Træer, Datterdatter udspænder Samvittighed Målesnoren, tegner Billedet frastødende med Kattat Gravstikken, skærer Opgangen det Bakbukja ud bevarede med Genfærdsånd Kniven Divanen og Slagtefårene sætter Ofels det filbad af hungrig med Cirkelen; han Uris laver Døtre det efter Vægten en Mands Skikkelse, Ahuzzam efter Egetræet menneskelig hegnet Skønhed, til Angriberens at
tørt Dit Filisterhærens Bud har Klæde gjort tilbundet mig bortvæltet visere d end Telt mine Fjender, langmodig thi forudsagde det Dunken er Rakel for stedse Henizziterne mit.
Zebuloniten

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hedningers Opløb hastige Velgerning ]